top of page
  • natalyagook

Я прийду

Души майбутніх дітей знаходяться поруч із батьками сім років. У нас іще є трохи часу. Я благаю: не втрачай надії, не зневіряйся більше! Ми майже дійшли.


Я знаю, як тобі важко. Знаю, як ніхто інший. Ти впевнена, що Бог при щедрому розподілу чеснот обійшов тебе терпінням. І кожна невдача не загартовує тебе, а тільки виснажує, віднімає волю, бажання боротися, в найстрашніші хвилини – і бажання жити. Мені здається, терпіння й надія - це єдине, що залишається в людини при будь-яких тортурах долі. Є життя, а значить є можливість продовжувати боротьбу із демонами. Тримайся.

Я знаю, що ти мене кличеш. Що просиш Бога про допомогу. Що просиш не тільки Його, а й цілий Всесвіт, готова звертатися до усіх божеств усіх релігій, вдаватися до будь яких ритуалів, обрядів чи молитов, аби тільки ми зустрілися.

Мені здається, терпіння й надія - це єдине, що залишається в людини при будь-яких тортурах долі. Є життя, а значить є можливість продовжувати боротьбу із демонами. Тримайся.

Я пам‘ятаю, як ти довго не могла змиритися, що вже не така здорова, як звикла себе вважати. Бо почуваєшся та виглядаєш завжди на мільйон доларів. Тобі були незрозумілі й неприйнятні закони старіння органічного тіла. Ти й гадки не мала, що дивним чином разом з роками, мов пісок крізь пальці, уходять гарне самопочуття, молодість, впевненість. Що побажання «міцного здоров‘я» на свята – не пуста загальноприйнятна формула ввічливості. Що «невинні» нервові сплески, які ставали дедалі частішими, завдають надмірно руйнівної дії для твоїх судин, систем, органів.


Життя схоже на американські гірки: різнобарвне, швидке, шалене, веселе! Котиться на всій швидкості, і замість крові в жилах – радість, замість серця в грудях – сонце!

Хіба хто про таке розмірковує у тридцять три, коли запаморочлива кар‘єра на зльоті, захоплюючий вир нових стосунків, насичене пригодами та друзями буття, заманливі подорожі? Й життя схоже на американські гірки: різнобарвне, швидке, шалене, веселе! Котиться на всій швидкості, і замість крові в жилах – радість, замість серця в грудях – сонце! Майбутнє здається таким самим фантастичним. І хочеться встигнути всього-всього, й мріється несамовито! ...


Аж доки не попадеш у лапи до лікарів.


Уривок оповідання "Я прийду", антологія "I will survive. Я виживу" серії "Теплі історії"


14 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все

Comments


bottom of page